Forum Najlepsza liga Hybrydowa F1 Strona Główna Najlepsza liga Hybrydowa F1
Liga Grand Prix
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Najlepsza liga Hybrydowa F1 Strona Główna -> Informacje Ważne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wrzatek
Administrator


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 15:16, 18 Mar 2007    Temat postu: Regulamin

1. Ogólne

1.1. Przystąpienie do ligi oznacza akceptacje zawartych w regulaminie przepisów.

1.2. Gra Hybryda F1 zawiera pewną ilość błędów i przystępując do ligi każdy uczestnik z tym się godzi, zobowiązując się do nie użalania się gdy taki błąd przytrafi mu się w czasie wyścigu.

1.3. Wszystkie rozgrywki mają toczyć się na zasadach fair play.

1.4. Warunkiem koniecznym do uczestniczenia w oficjalnych kwalifikacjach oraz wyścigu jest czynne uczestnictwo na forum.

1.5. Wszystkie spory rozwiązują Administratorzy i szefowie Teamów.

1.6. Do ligi można się przyłączyć w dowolnym momencie sezonu, a jedynym warunkiem jest wolne miejsce w którymś z zespołów.

1.7. Kierowca, który wyraża chęć przystąpienia do Ligi winien wybrać bolid, którym będzie się ścigał oraz kierowcę, którego będzie reprezentował (z dostępnych w grze), założyć zespół, który będzie reprezentował lub dołączyć do istniejącego.

2. Zasady gry

2.1. Tytuł Mistrza Ligi Kierowców przypada temu kierowcy, który w danym sezonie uzbierał najwięcej punktów.

2.2. Tytuł Mistrza Ligi Konstruktorów przypada temu zespołowi, którego kierowcy w danym sezonie uzbierali łącznie najwięcej punktów.

2.3. Dopuszczalne jest blokowanie przy obronie pozycji. Niedopuszczalne jest ciągłe zmienianie linii jazdy. Blokujący ma prawo zmienić swoją linię jazdy, pod warunkiem, że uczyni to na tyle wcześnie by nie wywołać zagrożenia/wypadku. Blokować należy wcześnie, lub wcale.

2.4. Jeśli zawodnik wyprzedził rywala w wyniku ścięcia szykany jest zobowiązany do przepuszczenia go. Przepis ten nie obowiązuje w przypadku gdy obaj zawodnicy (atakujący i broniący się) ścięli szykanę.

2.5 Zabrania się jakiegokolwiek ścinania zakrętów.

2.5. Kwalifikacje

2.5.1. Podział na grupy kierowców przystępujących do kwalifikacji - podawany będzie na forum tydzień przed kwalifikacjami.

2.5.2. Kwalifikacje odbywają się w tym samym czasie na odpowiedniej liczbie serwerów.

2.5.3. Sesja kwalifikacyjna jest rozgrywana przed wyścigiem. Każdy z kierowców może wykonać trzy okrążenia: wyjazdowe na tor, mierzone, zjazdowe.

2.5.4. Zawodnicy mogą przystąpić do sesji kwalifikacyjnej z innymi ustawieniami niż do wyścigu i dowolną ilością paliwa.

2.5.5. Zawodnik wyjeżdża na tor w momencie, w którym poprzedzający go kierowca rozpoczął swoje mierzone okrążenie.

2.6. Wyścig

2.6.1. Wyścig rozgrywany jest po kwalifikacjach.

2.6.2. Przed wyścigiem jest możliwość zmiany ustawień i do tankowania bolidu.

2.6.3. Zabronione jest rozmawianie na czacie podczas kwalifikacji i wyścigu. Surowo zabronione jest niekulturalne zachowanie się, w szczególności przeklinanie i wyzywanie innych.

2.6.4. Podczas kwalifikacji jedyną osobą uprawnioną z czata jest założyciel serwera i admin.

2.7. Wyścigi we wszystkich grupach odbywają się w tym samym czasie na odpowiedniej liczbie serwerów.

2.8. Punkty zdobywa pierwszych 10 kierowców - punktacja 16,14,12,9,7,6,4,3,2,1, Taka sama punktacja obowiązuje także w klasyfikacji konstruktorów.

2.9. Wszyscy kierowcy, którzy ukończyli wyścig, podczas wpisywania do wspólnej tabeli z czasami muszą mieć ukończoną tą samą liczbę okrążeń, gdy tak nie jest, do czasu który uzyskali doliczony zostanie czas wynikający z różnicy liczby okrążeń - liczba brakujących okrążeń pomnożona przez średni czas ze wszystkich okrążeń danego kierowcy pokonanych w czasie wyścigu.


3. Ustawienia gry

3.1. Dystans wyścigu 40% rzeczywistego dystansu wyścigu.

3.2. Zużycie paliwa (Fuel Usage) 3x, opon (Tire Wear) 3x, mechaniki (Mechanical Failures ) - skalowane (Scaled).

3.3. Ograniczenie uszkodzeń (Damage Multiplier) 60%.

3.4. Niedozwoleni asystenci - F3, F5, F6, F10.

3.5. Pogoda słoneczna (Dry) (4 wyścigi w sezonie deszczowe, wybrane przed jego rozpoczęciem).


5. Kary i przewinienia

5.1. Każdemu zawodnikowi przysługuje w ciągu 24 godzin od wyścigu możliwość zgłoszenia na forum zdarzeń, które jego zdaniem były niezgodne z przepisami i duchem fair play. Jeżeli tego nie zrobi późniejsze roszczenia nie będą brane pod uwagę.

5.2. Najczęstsze wykroczenia i odpowiadające im kary.

5.2.1. Kontakt bez szkody dla poszkodowanego - bez kary,

5.2.2. Kontakt z wypadnięciem poszkodowanego, nieprawidłowe wyprzedzenie - poczekanie na pokrzywdzonego i przepuszczenie go podczas odbywanego okrążenia,

5.2.4. Przekroczenie "białej linii" wytyczającej wyjazd ze strefy serwisowej - kara drive-through do wykonania w ciągu 3 następnych okrążeń w wyścigu, nie wykonanie kary równoznaczne jest z wypadnięciem z wyścigu.

5.3. W przypadku nie uczestniczenia w wyścigu w ciągu kolejnych 3 GP, kierowca dostaje upomnienie. Jeżeli się nie usprawiedliwi, lub nie udzieli żadnej odpowiedzi zostaje skreślony z listy kierowców.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wrzatek dnia Sob 13:30, 24 Mar 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karpik



Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uzdowo (city)

PostWysłany: Pią 22:30, 23 Mar 2007    Temat postu:

3.4. Niedozwoleni asystenci - F3, F5, F6, F10.
a może bez F3 pliss


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ManE



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:07, 24 Mar 2007    Temat postu:

F3 musi byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubus



Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:10, 24 Mar 2007    Temat postu:

Też mi sie tak wydaje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karpik



Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uzdowo (city)

PostWysłany: Sob 10:23, 24 Mar 2007    Temat postu:

to zależy od admina woli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wrzatek
Administrator


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 13:18, 24 Mar 2007    Temat postu:

A F3 to co to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karpik



Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uzdowo (city)

PostWysłany: Sob 13:20, 24 Mar 2007    Temat postu:

automatyczne hamule

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wrzatek
Administrator


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 13:30, 24 Mar 2007    Temat postu:

To wyłączyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ronaldo
Administrator


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:42, 24 Mar 2007    Temat postu:

to po co się do ligi zapisujecie jeśli nie umiecie jeździć bez asystenta ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maq
Administrator


Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:26, 24 Mar 2007    Temat postu:

Bez przesady ,chyba dacie sobie rade bez asystentów? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubus



Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:19, 24 Mar 2007    Temat postu:

Z włączonym F3 jedzie się o wiele wolniej niż z wyłączonym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ManE



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:28, 24 Mar 2007    Temat postu:

kubus napisał:
Z włączonym F3 jedzie się o wiele wolniej niż z wyłączonym.


Zalezy jak kto jezdzi Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KROSPER
Gość





PostWysłany: Sob 22:22, 31 Mar 2007    Temat postu:

czyli można założyc nowy zespół w trakcie sezonu?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wrzatek
Administrator


Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 21:58, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Czemu nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Najlepsza liga Hybrydowa F1 Strona Główna -> Informacje Ważne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin