Autor Wiadomość
Wrzatek
PostWysłany: Czw 21:58, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Czemu nie.
KROSPER
PostWysłany: Sob 22:22, 31 Mar 2007    Temat postu:

czyli można założyc nowy zespół w trakcie sezonu?
ManE
PostWysłany: Sob 20:28, 24 Mar 2007    Temat postu:

kubus napisał:
Z włączonym F3 jedzie się o wiele wolniej niż z wyłączonym.


Zalezy jak kto jezdzi Cool
kubus
PostWysłany: Sob 20:19, 24 Mar 2007    Temat postu:

Z włączonym F3 jedzie się o wiele wolniej niż z wyłączonym.
Maq
PostWysłany: Sob 14:26, 24 Mar 2007    Temat postu:

Bez przesady ,chyba dacie sobie rade bez asystentów? Wink
ronaldo
PostWysłany: Sob 13:42, 24 Mar 2007    Temat postu:

to po co się do ligi zapisujecie jeśli nie umiecie jeździć bez asystenta ?
Wrzatek
PostWysłany: Sob 13:30, 24 Mar 2007    Temat postu:

To wyłączyć.
karpik
PostWysłany: Sob 13:20, 24 Mar 2007    Temat postu:

automatyczne hamule
Wrzatek
PostWysłany: Sob 13:18, 24 Mar 2007    Temat postu:

A F3 to co to?
karpik
PostWysłany: Sob 10:23, 24 Mar 2007    Temat postu:

to zależy od admina woli
kubus
PostWysłany: Sob 10:10, 24 Mar 2007    Temat postu:

Też mi sie tak wydaje.
ManE
PostWysłany: Sob 10:07, 24 Mar 2007    Temat postu:

F3 musi byc
karpik
PostWysłany: Pią 22:30, 23 Mar 2007    Temat postu:

3.4. Niedozwoleni asystenci - F3, F5, F6, F10.
a może bez F3 pliss
Wrzatek
PostWysłany: Nie 15:16, 18 Mar 2007    Temat postu: Regulamin

1. Ogólne

1.1. Przystąpienie do ligi oznacza akceptacje zawartych w regulaminie przepisów.

1.2. Gra Hybryda F1 zawiera pewną ilość błędów i przystępując do ligi każdy uczestnik z tym się godzi, zobowiązując się do nie użalania się gdy taki błąd przytrafi mu się w czasie wyścigu.

1.3. Wszystkie rozgrywki mają toczyć się na zasadach fair play.

1.4. Warunkiem koniecznym do uczestniczenia w oficjalnych kwalifikacjach oraz wyścigu jest czynne uczestnictwo na forum.

1.5. Wszystkie spory rozwiązują Administratorzy i szefowie Teamów.

1.6. Do ligi można się przyłączyć w dowolnym momencie sezonu, a jedynym warunkiem jest wolne miejsce w którymś z zespołów.

1.7. Kierowca, który wyraża chęć przystąpienia do Ligi winien wybrać bolid, którym będzie się ścigał oraz kierowcę, którego będzie reprezentował (z dostępnych w grze), założyć zespół, który będzie reprezentował lub dołączyć do istniejącego.

2. Zasady gry

2.1. Tytuł Mistrza Ligi Kierowców przypada temu kierowcy, który w danym sezonie uzbierał najwięcej punktów.

2.2. Tytuł Mistrza Ligi Konstruktorów przypada temu zespołowi, którego kierowcy w danym sezonie uzbierali łącznie najwięcej punktów.

2.3. Dopuszczalne jest blokowanie przy obronie pozycji. Niedopuszczalne jest ciągłe zmienianie linii jazdy. Blokujący ma prawo zmienić swoją linię jazdy, pod warunkiem, że uczyni to na tyle wcześnie by nie wywołać zagrożenia/wypadku. Blokować należy wcześnie, lub wcale.

2.4. Jeśli zawodnik wyprzedził rywala w wyniku ścięcia szykany jest zobowiązany do przepuszczenia go. Przepis ten nie obowiązuje w przypadku gdy obaj zawodnicy (atakujący i broniący się) ścięli szykanę.

2.5 Zabrania się jakiegokolwiek ścinania zakrętów.

2.5. Kwalifikacje

2.5.1. Podział na grupy kierowców przystępujących do kwalifikacji - podawany będzie na forum tydzień przed kwalifikacjami.

2.5.2. Kwalifikacje odbywają się w tym samym czasie na odpowiedniej liczbie serwerów.

2.5.3. Sesja kwalifikacyjna jest rozgrywana przed wyścigiem. Każdy z kierowców może wykonać trzy okrążenia: wyjazdowe na tor, mierzone, zjazdowe.

2.5.4. Zawodnicy mogą przystąpić do sesji kwalifikacyjnej z innymi ustawieniami niż do wyścigu i dowolną ilością paliwa.

2.5.5. Zawodnik wyjeżdża na tor w momencie, w którym poprzedzający go kierowca rozpoczął swoje mierzone okrążenie.

2.6. Wyścig

2.6.1. Wyścig rozgrywany jest po kwalifikacjach.

2.6.2. Przed wyścigiem jest możliwość zmiany ustawień i do tankowania bolidu.

2.6.3. Zabronione jest rozmawianie na czacie podczas kwalifikacji i wyścigu. Surowo zabronione jest niekulturalne zachowanie się, w szczególności przeklinanie i wyzywanie innych.

2.6.4. Podczas kwalifikacji jedyną osobą uprawnioną z czata jest założyciel serwera i admin.

2.7. Wyścigi we wszystkich grupach odbywają się w tym samym czasie na odpowiedniej liczbie serwerów.

2.8. Punkty zdobywa pierwszych 10 kierowców - punktacja 16,14,12,9,7,6,4,3,2,1, Taka sama punktacja obowiązuje także w klasyfikacji konstruktorów.

2.9. Wszyscy kierowcy, którzy ukończyli wyścig, podczas wpisywania do wspólnej tabeli z czasami muszą mieć ukończoną tą samą liczbę okrążeń, gdy tak nie jest, do czasu który uzyskali doliczony zostanie czas wynikający z różnicy liczby okrążeń - liczba brakujących okrążeń pomnożona przez średni czas ze wszystkich okrążeń danego kierowcy pokonanych w czasie wyścigu.


3. Ustawienia gry

3.1. Dystans wyścigu 40% rzeczywistego dystansu wyścigu.

3.2. Zużycie paliwa (Fuel Usage) 3x, opon (Tire Wear) 3x, mechaniki (Mechanical Failures ) - skalowane (Scaled).

3.3. Ograniczenie uszkodzeń (Damage Multiplier) 60%.

3.4. Niedozwoleni asystenci - F3, F5, F6, F10.

3.5. Pogoda słoneczna (Dry) (4 wyścigi w sezonie deszczowe, wybrane przed jego rozpoczęciem).


5. Kary i przewinienia

5.1. Każdemu zawodnikowi przysługuje w ciągu 24 godzin od wyścigu możliwość zgłoszenia na forum zdarzeń, które jego zdaniem były niezgodne z przepisami i duchem fair play. Jeżeli tego nie zrobi późniejsze roszczenia nie będą brane pod uwagę.

5.2. Najczęstsze wykroczenia i odpowiadające im kary.

5.2.1. Kontakt bez szkody dla poszkodowanego - bez kary,

5.2.2. Kontakt z wypadnięciem poszkodowanego, nieprawidłowe wyprzedzenie - poczekanie na pokrzywdzonego i przepuszczenie go podczas odbywanego okrążenia,

5.2.4. Przekroczenie "białej linii" wytyczającej wyjazd ze strefy serwisowej - kara drive-through do wykonania w ciągu 3 następnych okrążeń w wyścigu, nie wykonanie kary równoznaczne jest z wypadnięciem z wyścigu.

5.3. W przypadku nie uczestniczenia w wyścigu w ciągu kolejnych 3 GP, kierowca dostaje upomnienie. Jeżeli się nie usprawiedliwi, lub nie udzieli żadnej odpowiedzi zostaje skreślony z listy kierowców.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group